woensdag 22 april 2015

Teveel ideeen

Soms word ik overspoeld door ideetjes dat ik nergens anders meer aan kan denken.Ik wil dit nog doen en dat nog maken, en oh kijk eens wat leuk roep ik dan weer!!

De familie raakt er van in de war.
Hou eens op mama is een vaak terugkerende kreet, en waarschijnlijk hebben ze gelijk, ik draaf door.
Het is maar goed dat ze al groot zijn denk ik wel eens, ik zou ze waarschijnlijk een hele dag in dezelfde luier hebben laten lopen.

Ik ben een van de hak op de takker, het ene moment dit het andere moment dat, helemaal bevangen door weer iets moois wat ik heb gezien.
Een kind in een speelgoedwinkel snapt mijn gevoel, alles is geweldig!!

Zo ook met een blog, daarom stop ik hier alles in, de tuin, mijn familie,mijn handwerkjes en alles wat ik mooi vind en over wil roepen.

Dan krijgt mijn gezin ook een beetje rust, alhoewel, misschien ga ik ze dan wel weer lastig vallen met dit blog, ze elk nieuwtje mee laten lezen....mmmm,misschien toch maar voor mezelf houden

                                                          XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten